سلااااااااااااااااااااااااام

سلام 

سلام به اونایی که صبح ها وقتی از خواب پا میشن نسکافه میخورن و دیگه یادشون رفته که هنوز خیلی ها هستن که چای میخورن(اگه فهمیده باشید این یه کنایه ی بسی عمیق میباشد

خب میدونم فهمیدی حالا چرا میزنی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

سلام 

سلام به اونایی که فقط فکر میکنن خودشون ادم تشریف دارن(شاعر اینجا میگه زهی خیال باطل)باور کن شاعر میگه!خب نکن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

سلام 

سلام به اونایی که دیگه انقدر رفتن کافی شاپ شبیه خروس شدن!(نمیدونم چرا یه دفعه عشقم کشید به این قشر محروم سلام کنم!)در ضمن هم اگه کسی ربط کافی شاپ با خروس رو فهمید به منم بگه! البته اگه فهمید! 

 سلام

سلام به اونایی که مهربون و خوش مرام وباحالن(فکر کنم این پارازیت بود انداختم!!!!!!!!!!!

سلام 

سلام به اونایی که هرروز یه گوشی  تلفن عوض میکنن(دیگه ثابت و غیر ثابتش رو میدونم میفهمی من به تو ایمان دارم....!!!!!!!!!

سلام 

سلام به خشگلا(سوئ تفاهم نشه!!!اینجا من به خودم سلام کردم)چیه ؟؟؟؟؟؟؟؟خودمم نمیتونم خودم و تحویل بگریم؟؟؟؟؟؟!!!!!!! 

سلام 

این یه سلام مخصوصه برای اونایی که میدونم الان چی میکشن و دیگه باید برن سر درس و مشخ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ هاشون(میدونم حالت بد شد!)چی نشد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟با شما نبودم که!!!! این وجدااااااااااااانم بود گفت حالش بد نشده!ولش کنید قاطیه.... 

سلام 

سلام به اونایی که همیشه به جای پر خالی میبندن(سلاااااااااااااااااااااااااام چون دیدم جمعتون اندک نیست دوباره سلام کردم!!!!!!!!

سلام 

سلام به فمنیسم ها(قابل توجه بعضی ها) 

 سلام 

سلام به همه شماها که عاشقید !!!!!!!!!!!!!اینجا نمیتونم دیگه چیزی بگم چون الحمدا... همه.............) 

وخلاصه سلام 

سلام به همه شماهایی که تا الان من و همراهی کردیدو میدونم که پاک و مهربونید(انشاالله

 

یه نکته قشنگ=تنها عشق میتواند بر تنفر فایق اید(مهاتما گاندی) 

 

مادربزرگانه=مادر بزرگ امروز قهر کرده حرف نمیزنه! میدونی چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چون خیلی بی معرفتی دیده!شاید دفعه بعد حرف زد شاید!)  

 

حدیث=خوشبخت ان است که از سرنوشت دیگران پند بگیرد!(حضرت محمد ص) 

 

دل نوشته=ازادی و عشق بایکدیگر می ایند.اگر من شما را برای این دوست دارم که شما من را دوست دارید این فقط یک دادو ستد است؛مانند خریدو فروش در بازار.عشق ورزیدن چیزی در قبال خود نمی طلبد(کریشنا مورتی) 

 

یه بیت شعر=(دانی که چرا راز جهان با تو نگویم: 

                 

                   طوطی صفتی:طاقت اسرار نداری!) 

 

یه صلوات=برای همونی که هممون نبودش و احساس میکنیم:برای ظهورش نه حضورش..... 

 

تشکر=از همتون  

 

یه دعا=برای شفای مریضا و.............

 

 دوست گلم ممنون از همراهیت 

موفق باشی و پیروز 

بدروووووووووووود

    

 

مجازی یا واقعی؟

                                                       بسمه الله

سلام 

 

دوباره پرید!خیلی براش زحمت کشیده بودم اما عیبی نداره دوباره مینویسم!!!!!!!!!!!!!! میدونی چرا چون معتاد شدم!وگرنه حالا حالاها اپ نمیکردم!

از وقتی قاطی وبلاگ نویسا شدم!(چیه ؟فکر کردی میخوام بگم از وقتی قاطی مرغا شدمعمراااااااا/کور خوندید)با خیییییییییییییییلی چیزا مواجه شدم که الا ن براتون دسته بندیش میکنم! 

۱چیزای خوب 

۲چیزای بد 

۳ چیزای اوف 

۴ چیزای گوگولی(زیاد بهش فکر نکن نمیفهمی!) 

از وقتی وارد این دنیای مجازی شدم به خودم گفتم اینجا همونطور که از اسمش مشخصه همه چیز مجازیهدماش/شخصیت ها/ حرف ها(دروغ هم که میدونید حناق نیست!!!!!!!!!!!!!!!!!

به همین دلیل ادما اینجا خییییییییلی راحت بهم دروغ میگن!چرا نگن؟کسی که یقشون رو نمیگیره !!!؟خیلی راحت قربون صدقه هم میریم!بعدش هم یه جوری حال هم رو میگیریم که نه خودمون میفهمیم!نه اون طرف بد بخت!!!!!!!!!!بعضی وقتا یادمون میره که حیا و ادبی هست!!!!!بابا به خدا واقعی و مجازیش فرق نمیکنه! 

البته ادم هایی که رو راستن و صادقن واقعی و مجازی براشون فرقی نداره!!(چه حرف فیلسوفانه ای زدما!از خودم خوشم اومد

اما با یه چیز این دنیای مجازی خیلی حال کردم اونم اینه که اینجا همه چیز یه جورایی عادلانست مثل اینکه ما با هم دوستیم بدون اینکه بدونیم ثروتمندیم یا فقیر یا اینکه چه جوری لباس میپوشیم و کجا زندگی میکنیم؟؟؟!!!!!اما تو واقعیت قضیه خیلی فرق میکنه و ملاک برای دوستی همیناییه که گفتم!پس بهتره سعی نکنیم رویامون رو توی این دنیای مجازی به واقعیت نزدیک کنیم!چون این امکان پذیر 

نیست!!!!!!!قابل توجه بعضیا!!!!!!!(باباجون گفتم بعضیا!چرا تو ناراحت میشی!!!؟؟؟؟

خلاصه بیاید بهم توی این دنیای مجازی کمک کنیم!!کاری که تو واقعیت کمتر میکنیم! 

  دنیای مجازی یا واقعی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

یه نکته قشنگ=انسانها وقتی یکدیگر را دوست دارند/زیباتر از همیشه اند.(ازبونسلس) 

 

 

مادربزرگانه=ننه جون سعی کن هر روز توکلت رو به خدا بیشتر از دیروز کنی.(البته مادربزرگ با ویبره این حرف ها رو زد!که از نمایشش معذورم!شرمنده!!!!) 

 

 

حدیث=خوشبختی در میان خانه شماست/بیهوده ان را در باغ بیگانگان مجو...(از امام علی ع ) 

 

دل نوشته=الهی!تو دوست داری که من تو را دوست بدارم/با ان که بی نیازی از من/پس چگونه دوست ندارم که تو مرا دوست بداری/با این همه احتیاج که به تو دارم.(از یحیی معاذ رازی) 

 

 یه بیت شعر=(رهرو ان نیست که گهی تند و گهی خسته رود 

                     

                     رهرو ان است که اهسته و پیوسته رود) 

 

 

 یه صلوات=برای ظهور جیگرمون امام زمان....................................................... 

 

 

تشکر=از همه کسانی که به وبلاگم سر زدن/به خصوص یکی از شما ها که با نظرتون خیلی کمکم کردید وحیف که نزاشتید تاییدش کنم تا بقیه هم استفاده کنن!/////ازت خیلی ممنونم///امیدوارم بازم به وبلاگم بیای و از تجربه هات بازم برام بنویسی!البته اگه دوست دارید! 

 

 اخیییییییییییییییییییییش بالاخره تموم شد هم نوشتن من هم خوندن تو 

 

موفق باشید 

 

امیدوارم از این که به وبلاگم سر زدی پشیمون نشده باشی و بازم بیای! 

 

تا درودی دیگر بدرود

   

ضد حال

سلام 

ببخشید من الان انقدر حرص خوردم که دارم میترکم 

این دفعه ی سومم هست که دارم اپ میکنم !فکر کن سومین بار!!!!!!!!!!!  نمیدونم این دفعه دیگه چه بلایی میخواد سرم بیاد!دفعه ی اولش که برقا رفت و بعد از دو ساعت اومد!!!بار دومم همش پرید!؟جالبه نه!؟اما من هنوز دلسرد نشدم و دارم مینویسم!!!!!!!!!!!!!! 

نمیدونم چرا من هر موقع ذوق میکنم بعدش باید ذوق مرگ بشم!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

انقدر از نظر دادن شما جیگرا خوشحال شده بودم وداشتم خیر سرم ذوق میکردم که خودتون دیدید چی شد!!!!!!!!!!!!!!!!! 

ببخشید خیلی غر غر کردم/ اخه خیلی ضد حال بود! اصلا بی خیال بابا من به عشق شما ها مگه به این راحتی ها ول میکنم چه یه نفر باشید چه صد نفر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!من از رو نمیرم! 

امشب رفته بودم کنسرت!جاتون خالی چه کنسرتی!؟هیچ کدوم از خواننده هاش رو نه تا حالا دیده بودم نه اسمشون رو شنیده بودم!!!جالبه نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟(رپرهایی که از مامانی هاشون قهههر کرده بودن)تازه زن داداش و خواهر زاده ی حامد حاکان هم بودن که باهاشون کلی صحبت کردم و اطلاعات گرفتم!یکیش این که بعد از ماه رمضون اهنگاشو پخش میکنه////////// میخوام از این به بعد داستان وشعر تو وبلاگم بنویسم!خوبه نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

راستی  با ماه رمضون خودمون چی کار میکنید؟فدای همتون که دم افطار  دیگه  مثل  جیگر زلیخا میشیدتروخدا منو فراموش نکنید/التماس دعای شدید/ 

 

 

 

تشکر ویژه از=مهسا جوووووووونی که منو شرمنده خودش کرد!راستی مهسا یه سوال ازت دارم به نظرت تارا میتونه یاس رو ول کنه به جاش بیاد اپ کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟میاد اما یکم دیر!!!!!!فدای دلتنگیت////////// 

 کلوچه خانمی  راست میگی من یه کم که چه عرض کنم!!ولی عجولم!تازه دارم معتاد هم میشم. 

 وتشکر از همتون 

بای تا مطلب بعدی

 

   

ذوقیدن

سلام 

برای نوشتن خیییییییییییییییلی ذوق دارم نمیدونم شما ها هم اینجوری بودید یا نه!!!!!!!! 

 

من به تجربه هاتون تو اپ کردن و وبلاگ نویسی خییییییییییییییلی نیاز دارم  پس نظر بدید  

  

بازم نماز و روزه هاتون قبوووول!!!!!!!!!!!!!!! 

 

در ضمن خییییییییییییییییلی منو دعا کنید اخه فردا جواب مصاحبم میاد 

 

خیییییییییییییییلی حرفا هست که یواش یواش مینویسم!چرا الان نمینویسم!چون تایپ کردنم  

 

خیییییییییییییییییلی کند ونمیتونم تند بنویسمولی دارم سعیم رو میکنم!نگران نباشید!

 

از تارا جوووووونی هم خیییییییییییییلی تشکر میکنم اگه اون نبود شما همینجووووری بدونه محیا  

 

میموندید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

 

تا بعدbyyyyyyyyyyyyyyyyybyyyyyyyyyyyyy

وبلاگ

با سلام 

 

نماز روزه های همتون قبول باشه.... 

 

نمیدونم چی بنویسم یا این که از کجا شروع کنم فقط میدونم که وبلاگ نویسی برای اولین بار خیلی جالبه 

امیدوارم از مطالبی که از این به بعد مینویسم لذت ببرید. 

تا بعدby