ذوقیدن

سلام 

برای نوشتن خیییییییییییییییلی ذوق دارم نمیدونم شما ها هم اینجوری بودید یا نه!!!!!!!! 

 

من به تجربه هاتون تو اپ کردن و وبلاگ نویسی خییییییییییییییلی نیاز دارم  پس نظر بدید  

  

بازم نماز و روزه هاتون قبوووول!!!!!!!!!!!!!!! 

 

در ضمن خییییییییییییییییلی منو دعا کنید اخه فردا جواب مصاحبم میاد 

 

خیییییییییییییییلی حرفا هست که یواش یواش مینویسم!چرا الان نمینویسم!چون تایپ کردنم  

 

خیییییییییییییییییلی کند ونمیتونم تند بنویسمولی دارم سعیم رو میکنم!نگران نباشید!

 

از تارا جوووووونی هم خیییییییییییییلی تشکر میکنم اگه اون نبود شما همینجووووری بدونه محیا  

 

میموندید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

 

تا بعدbyyyyyyyyyyyyyyyyybyyyyyyyyyyyyy

نظرات 5 + ارسال نظر
اشکان پنج‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 04:13 ق.ظ

درود
منم تازه می خوام شروع کنم نمی دونم اسم وبلاگ چی بذارم
شاد باشی

سلام
امیدوارم بتونی یه اسم خووووووووب واسه وبلاگت بزاری!
منم خبر کن تو هم شاد باشی

مهسا پنج‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 05:19 ق.ظ http://loveuarash.blogfa.com

سلام محیا جان
خوبی گلم.........؟؟؟؟؟؟
واااااااااااااااااااااااااای............تارا جون من دختر خالته؟؟؟؟؟
الهی فداش بشم...دلم کلی براش تنگشده...............
یاس من خوبه/؟؟؟؟؟؟؟
عکسشو نذاشت که.................در خماری به سر میبریمممم
خب بهش بگو آپ کنه دیگه من مردم.........

کلوچه خانم پنج‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 05:37 ق.ظ

چطوری دخترخاله تارا؟؟
عجله نکن که همه چیزو یه شبه یاد بگیری...وبنویسی خودش یه نوع اعتیاد همراه با آموزش برات فراهم میکنه...
موفق باشی...

مجید ( یادداشتهای یک وبلاگر ) جمعه 13 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:10 ق.ظ http://www.majid-85.persianblog.ir

سلام رفیق/////////////ورودت رو به جمع وبلاگ نویسان خوش آمد میگم////////////امیدوارم تو کارت موفق باشی و پیگیر نه مثل بعضی ها زود دلسرد بشی و ول کنی به امان خدا/////////////حالا که یه وبلاگ داری یه پشتکار و ذوق هم بهش اضافه کن و از وبلاگ نویسی لذت ببر/////////بعدشم آدرس وبلاگتو تو کامنتهایی که برای سایر وبلاگها میذاری درست بنویس//////////الان آدرسی که تو وبلاگم گذاشته بودی غلط بود و خودم درست کردم و اومدم/////////////باز هم موفق باشی//////////التماس دعا//////////////

مهسا جمعه 13 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 05:24 ب.ظ http://loveuarash.blogfa.com

سلام جوجو.....خب نظرام کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آپ کن دیگه
بدوووووووووووووووووووووووو
منتظرمااااااااااااااااااا
از طرف من آبجی تارامو ببوس
بوووووووووووووووووووووووووووس
فدا
فعلا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد