شعور بهتره!!!!!!!!!!!!

                                                           بسم الله الرحمن الرحیم  

سلام 

واقعا نمیدونم اپ این بارم در مورد چی باشه!!!!!!!!!!!!!میدونید چرااااااااااااااا؟چون مخم هنگ کرده(مگه نمیدونی ؟؟نیست من خیلی درس میخووووووووووووونم به همان دلیل!!!)افتاد دوزاری یا کارتیه؟؟؟؟؟ 

از وقتی ما هم وارد قشر تحصیل کرده شده ایم !!!!!!بسی بسیااااااااااااااااااااااااار خوشمان امده!!!!!! 

اینجا ادما خیلی با هم فرق دارن!بعضیا خیلی ناناسین ولی بعضیام............. 

اینجا ادما بعضیاشون فکر میکنن از دمااااااااااااااااغ فیل افتادن(همون قضیه زهی خیال باطله!یادتونه که) خلاصه همه جور ادمی پیدا میشه!!!!!!!ولی من همشونو دوست میدارم اخه گناه دارن دیگه 

 در مورد اپ قبلیم هم باید بگم شدیداااااااااااااااااااااا تشکر (نظراتون امیدوارم کرد!) بعضیا گفته بودن چرا انقدر سلام کردی؟خب مگه چیه؟!سلامتی میاره دیگه!!!قابل توجه اون اشخاصی که گفته بودن خودت تو کدوم دسته از ادمایی هستی که بهشون سلام کردی؟جزئ دسته خشگلاااااااااااا دیگه اخه چند بار باید بگم چرا نمیزارید ادم تواضعشو کمی تا قسمتی حفظ کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟(بگذریم) 

میخواستم این اپمو اختصاص بدم به چیزای قشنگی که تو این مدت یاد گرفتم(مدت منظورم همین چند روزیه که وارد قشر مثلا تحصیل کرده شدم/مثلا و خوب اومدم!)اما نمیدونم چرا حرفم نمیاد!پس شرمنده و شما هم تا الان سر کار تشریف داشتید!!!!!!!!!!!!!!!! 

اما امروز استادمون یه حرف خیلی قشنگی زد که فکر کنم علاوه بر ما خودشم تعجب کردگفت=وقتی که فهمیدید هنوز هیچی نمیفهمید!اون موقع هستش که تازه یه چیزایی میفهمید!!!!!!!!!!!!!!!( تعجب کردی ّ؟؟؟؟ نه؟؟؟؟اگر هم نفهمیدی عیبی نداره!!!!!! چون ما خودمونم خیلی دیر فهمیدیم طوری که استاد گفت یه کاری کردید منم نفهم شدم!!!!!!!!!!!!)  

یه نکته دیگه هم بگم در مورد اینکه خیلی خوشحالم از اینکه منم میتونم توی این جامعه ی به این بزرگی سهم داشته باشمو برای ابادی بیشترش کمک کنم(من عاشق کشورمم )البته اینو بگم که تحصیلات مهم میباشد اما شعور خیلی مهمتره!(یه جوری مهمتره که خودم هنوز تو نخشم)  

این بنده حقیر به دلیل نداشتن وقت!از اپ کردن یهویی معذورم!پس ازاین به بعد قرارمون ماهی یه باره با یکم پس و پیش!(البته اگه دوااااااااااام اووردم)

به پدر خوشگله خودمم پیشاپیش بابت قبض تلفن تسلیت میگم(خدا رحم کنه!!!!!!!!!!!!

 خب دیگه بریم سر نکته هاو از این جور چیزاااااااااااااا..........(امیدوارم خوشتون بیاد!یعنی باید بیاد!فهمیدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

یه نکته قشنگ=اعتماد به نفس نخستین راز موفقیت است.(امرسون) 

 

مادر بزرگانه=مامان بزرگ اشتی کرده!!!!!!!!!البته به یا شرط که اونم اینه(ایمانمونو از دست ندیم!هیچ وقت!حتی موقعی که خیلی نا امیدیم!امیدوارم شرط مامان بزرگمون یادمون نره!) 

 

حدیث=بهترین نوع ایمان ان است که بدانی هر جا هستی خدا باتوست(حضرت محمد ص ) 

 

دل نوشته=الهی!گاهی به خود نگرم گویم از من زار تر کیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟گاهی به تو نگرم گویم از تو بزرگوار تر کیست؟؟؟؟؟(خواجه عبدلله انصاری) 

 

یه بیت شعر=(خواهی که جهان در کف اقبال تو باشد؟ 

 

                    خواهان کسی باش که خواهان تو باشد) 

 صلوات=برای هر کی که عشقت میکشه!!!!!!!!! 

 

تشکر=فقط از افرادی که از اپ قبلیم تعریفیدن!!!!!!!!شوخی کردم !!!!تشکر از همه دوستان ناناسی و البته دختر خاله ی گلم که تو ساخت این وبلاگ کمکم کردم!!!! بووووووووووووووس میدم فقط به افراد محرم!!!!!!!! (اینجا دقت الزامی است) 

 

دعا=اینجا هم دعا کن برا هر کسی که دوسش داری و نداری!بیشتر اون کسی که ازش بدت میاد و میخوای...................................(اینجا منم باااااااااااااااااید دعا کنی!

 

بچه ها خیلی دلم برای مامانجونیم تنگ شده!خیلی زیاد (اگه خواستید یه فاتحه برای مامانجونم (مادربزرگ)بگید)اینجا اجبار در کار نیست فقط یه کم مهربونی لازمه!همین 

امیدوارم همه تو درساشون موفق باشن (امیدوارم جک نگفته باشم!امیدوارم) 

با اینکه خیلی دلم تنگ میشه اما خدا نگهداااااااااااااااااااااااااااااااار (فعلا)