دعام کنید

                                                به نام او

 

سلام 

 

دلم تنگ شده برای همتون 

برای نوشتن یه اپ جدید و جالب! 

اما روزگار بدجوری حالمو گرفته!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!یه جوری که تو نخشم شدیییید! 

فقط میتونم بگم برام دعا کنید!خیلی زیاد چون حالم اصلا خوب نیست  

خیلی وقته که نیومدم نت اخه راستشو بخوایید بدجوری اوضاعم خرااااابه! 

توی این سال جدید دعا کردم که سرنوشت هیچ کس مثل من نشه!حتی دشمنام! 

الانم خونه ی خالمم اینترنتشون به راه بود گفتم حیفه یه سری به دوستای نازم نزنم. 

نمیدونم شاید یه روزی گفتم تو این مدت چه زجری کشیدم!یا اینکه چرا صبح تا شبم گریست!!!!!!!!!!!!! 

بیخیال اصلا! 

عیدتون مبااااااااااااااارک                                       همین 

 

 

 

 

تشکر=از همه اونایی که بهم سر میزنن ولی من نمیتونم!تروخدا ببخشید به خدا نمیتونم بیام ولی هر وقت اوضام خوب شد یا اینکه اشکام بند اومد!حتما از خجالتتون درمیام. 

داداش گلم ممنون که این همه به یادمی هم نمیدونم چه جوری تشکر کنم و هم نمیدونم بابت این که نگرانت کردم چه جوری عذر خواهی کنم خیلی واسه ابجی کوچولوت دعا کنیاااا (یادت نره)! 

 

 

 

 

التماااااااااااااس ۲ااااااااااااااااااااااااا و ۳اااااااااااااااااااااااااااا و دیگه برید تا اخرش ...... 

 

مواظب خودتون باشیداااا