دلم براتون تنگ شده...

سلاااااااااااااااااااااااام 

 

خوفید؟ 

چه خبرااااااااااااا؟ 

 

حسابی دلم براتون تنگ شده بوداااااااااااااااااااااااا 

 

نمیدونم چرا حرفم نمیاد!فقط خواستم بگم عاشقتوووووووووووووووووووووونم 

 

مراقب خودتونم باشید(به قول یه نفر از کنارا برید

 

 

راستی درسمامون خیلی سختهههههههههههههههههههههه موندم چه جوری میخوام پاس کنم !باید حواسمو حسابی جمع کنم !!!!!منم که حواسم به همه چی هست جز درس! 

 

دو روز مونده بود به عید پدربزرگ نازم فوت کرد!هنوزم باورم نمیشه دیگه کنارمون نیست تا هر موقع میریم پیشش برامون شعر بخونه!اگه میشه براش یه فاتحه بخونید....... 

 

 

قبل از عید تصمیم گرفتم یه کار احمقانه انجام بدم!فکر میکردم لیاقتشو داره اما نداشت!منم هیچ وقت ازش نمیگذرم......... 

 

خب دیگه فکر کنم تا روز تولدم از آپ خبری نباشه! ایشالا اون موقع میام ...خیلی مراقب خودتووووووووووووووووووووووووووووووووون بااااااااااااشید