معجزه

                                                      به نام او که هر آن معجزه میافریند

 

 

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام 

 خوبه خوبیییییییییییییییییییییییید دیگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

 

من که عالیم وخیلی خیلی خوبم 

تعجب نکنید به خدا خوبم و میخوام بشم همون محیای موج مثیت گذشته!!!!!!!!!! 

واقعا این زندگی چقدر جالبه!!!!! 

 

                                             دل نوشته ی محیا جونی 

قبلا از خودم میپرسیدم معجزه یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟واقعا چه معنی میده؟؟؟؟؟؟اما الان میفهمم چون خودم لمسش کردم وبا تمام وجودم حسش کردم  

از نظر من معجزه یعنی برگشت دوباره به زندگی,به زندگیی که تا همین چند روز پیش همش لعن و نفرینت پشتش بود اما الان خوشحالی بابت همه چیز و بابت کارهایی که خدا تا الان باهات کرده,اره به خدا معجزه همینه:اینه که بفهمی تا الان هرچی زجه و ناله میزدی و خدا مثلا گوش نمیداد به صلاحت بوده, 

خدایا شکرت که این همه به فکر بنده هاتی 

خدایا شکرت بابت این همه چیزای قشنگ که در اطرافمونه ولی ما فقط اونی رو میبینیم که نباید ببینیم.... 

خدایا شکرت که همه کارات به نفع ماست, 

 بعضی وقتا زندگی ادم درست بر عکس میشه و مسیر ناکجا اباد رو ادامه میده تا جایی که ما خودمون تصمیم بگیریم که راه رو درست انتخواب کنیم 

میدونم سخته ولی میتونیم و از پسش بر مییام البته اگه بخوایم و به این باور برسیم که وقتی میگیم خوشبختم یا بدبختم در هر دو صورت درست فکر کردیم 

من از این لحظه تصمیم گرفتم خوشبخت باشم و خوشبخت زندگی کنم و این احساس خوب رو هم با تمام نیرو حس میکنم                       اره من خوشبختی رو حس میکنم چون میخوام 

 همیشه یه تغییر باعث حل شدن تمامیه مشکلات میشه 

یه تغییر مثبت و با حرکتی رو به جلو,  چقدر شعر سهراب زیباست وقتی که این تغییر رو تو شعرش کامل توضیح میده: 

من نمیدانم که چرا میگویند اسب حیوان نجیبیست....  

و کبوتر زیباست,  

و چرا در قفس هیچ کسی کرکس نیست؟؟؟!!! 

گل شبدر چه کم از لاله ی قرمز دارد؟؟؟؟؟ 

چشم ها را باید شست  

جور دیگر باید دید 

الهی چقدر ناناسی بووووووود 

 

و اما:

 رسم محیااااااااااااااااااااااااااااا جونی که خودمم خیلی دلم براش تنگ شده بود 

 

یه نکته قشنگ=(معجزه تنها برای کسانی اتفاق می افتد که به آن اعتقاد دارند.)برنارد برانسون 

 

مادر بزرگانه(به این حرفای جیگر خودم محیاد جون گوش کنید    تازه اذیتشم نکنید این محیای من خیلی ناناسه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)الهی فدای مادربزرگ بشم...... 

 

یه بیت شعر ناناس=( حافظا چون غم و شادی جهان در گذر است

 

                           بهتر آن است که من خاطر خود خوش دارم)   

  حدیث=خوشبختی به سراغ کسی می رود که فرصت اندیشه درباره ی بدبختی را ندارد.امام علی 

 

صلوات=(یه صلوات برای روح خودمون به خاطر تصمیمایی که میخوایم بگیریم تا زندگیمونو نجات بده)

 

 

تشکر= از همه ی عزیزان ناناسی که بهم پیشنهاد دردودل کردن دادن  و اینکه میتونن بهم کمک کننن   اخه من اگه شما هارو نداشتم چی کار میکردم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ و تشکر از همه

 

عااااااااااااااااااااااااااشقتونم 

 

 روانشناسانه=برای احساس شادی دلیل خاصی لازم نیست.میتوانید تصمیم بگیرید که در همین لحظه شاد باشید,فقط به این دلیل که چنین میخواهید و فقط به این دلیل زنده هستید.آنتونی رابینز

  

نیایش=خدایا!بگذار به جای این که نگران خود باشم,دل به صبری ببندم که آزادی ام را نوید میدهد.عطایی کن تا از بزدلی فاصله بگیرم و رحمت تو را نه تنها در موفقیت هایم,بلکه آن را در شکست هایم احساس کنم. (رابین دارنانت تاگور) 

      

 

پ.ن=الهی آمین.

 

 

التماس دعا هم که دیگه تو این روزای ناناسی رو شاخشه !!!منو یادتووون نره هااااااااااااااااااااااااا  آفرین.                              

 

 محرمانه:بخشیدمت ولی ............     !!!!!!!!!!